12.7.07

Stil

Het is alweer een tijdje zo stil op dit blog, dat zelfs de Googlebot het helemaal opgegeven heeft. Nadat ik bericht uit Nederland kreeg dat mijn moeder een terminale vorm van kanker heeft ontwikkeld, voelde het voor mij erg ongepast om vrolijke verhaaltjes op te gaan schrijven. Hoewel er aan die situatie niets veranderd is, heeft het mijzelf wel aan het denken gezet. Als een deur wordt gesloten, gaat er ergens anders een raam open.

Ik heb inmiddels mijn vaste baan en carriere als IT-er opgezegd. Sinds een paar maanden ben ik freelance tekstschrijver geworden, onder de naam Staaltaal (http://www.staaltaal.nl/). Daar zal dit blog ook een plekje krijgen, misschien krijgt het zelfs een zusje. Meer daarover vanaf eind juli op Staaltaal.

Muito obrigado,
Pat

Update: het blog staat op www.staaltaal.nl/blog.html