14.12.06

Viva la evolución!

Voor degenen die er klaar mee zijn te lezen dat ik mijn dagen vul met surfen en paradijselijke uitzichten, heb ik goed én slecht nieuws. Het goede nieuws is dat ik per 2 januari weer een baan heb, zodat mijn strandleven zich tot de weekends moet gaan beperken. Het slechte nieuws is dat ik sinds gisteren de trotse bezitter ben van een heuse surfplank, een 6'9" shortboard, hier 'evolution' genoemd. 4 Keer gebruikt, altijd in de garage gestaan en van een oud dametje geweest. TBC staat overigens niet voor de doodsoorzaak van de vorige eigenaar, maar voor Thiago B. Cunha, de lokale en gerenommeerde shaper. Eerst nog een paar lessen nemen bij zijn broer, want de oceaan en ik kunnen elkaar nog niet helemaal verdragen. Tot slot een tip voor die thuisblijvers met een Xbox: regel Transworld Surf of Kelly Slater Pro surfer, zet alle lichten aan en de kachel op 35. Enjoy the experience!