13.12.06

On the Bus

Jawel, weer een sport-bus gesignaleerd in de straten van Rio. Of beter: langs de boulevards van Rio, want deze is de Surf Bus. Geen zwetende wannabe-fietsers en twijfelhouse, maar hardcore surfers en Sonic Youth. Voor enkele kwartjes rijd je, met board en druipende shorty, langs 35 km potentieel surfstrand. In de bus is een bar, een tv met surfvideo's, een 40-tal rekken voor board en bodyboard, en een hoeveelheid wax waarmee je Kelly Slater zo in Madam Tussaud kan kneden. Zelf ga ik liever met de auto, want je bent wel anderhalf uur verder voordat je op mijn favoriete stek in Recreio bent. Op het moment zit ik veilig achter mijn toetsenbord, vooral omdat het water een kansloze temperatuur van 19 graden heeft. Maar vanmiddag koop ik mijn eerste boardje. Surf's Up!

1 Comments:

Blogger pr4ktic said...

Sorry...

Wel BF 2142 gekocht, alleen krijg ik Paloma niet weg uit de studeerkamer.
Plezier met je box, wat zijn de goede games?

12:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home